Rune: Ragnarok – információk, képek, megjelenés

A Human Head Studios legfőképp az eredeti Prey-ről ismert, aminek a második részébe is belekezdtek, de végül nem került befejezésre. Ezen kívül ők alkották meg a Rune-t még 2000-ben, ami a viking mitológiára épült és hamar el is terjedt megnyerő stílusa miatt. A fejlesztők többször is folytatni szerették volna a játékot, aminek végül most jött el az ideje.

 

A sztoriról:
A Ragnarök név a viking mitológiából származik, ami egyszerre végzetet és valami új kezdetét is jelenti. Ekkor kezdik meg harcukat az istenek, az óriások ellen. Ebben a hatalmas háborúban szinte minden elveszik, az emberek, óriások és istenek is kipusztulnak.

A játék sztorijában viszont a világ “közép-Ragnarokban” ragad. Az istenek, óriások, de még az emberek sem halnak meg, a világ nem pusztul el, minden egy fagyott állapotban marad (szó szerint is).

Az utolsó túlélő emberek közül fogunk a sztoriba lépni, amiben megpróbáljuk kideríteni, hogy mi is történt a világgal. Mindez az első Rune után 7 évvel fog játszódni.

Játékmenet:
Új szintre szeretnének lépni a fejlesztők, ami persze elengedhetetlen ennyi év után. Az eredeti játék lineáris volt, 2 befejezéssel. A folytatásban sokkal többször eldönthetjük majd, hogy merre akarunk haladni. A harcban megmarad a brutalitás, de a taktika is fontos lesz, minden kicsit modernesített formában.

Emellett persze lesz craftolás, de építhetünk hajókat is, amikkel eljuthatunk egy távoli szigetre, akár barátainkkal együtt.
Raid alatt a viking bázisokat foglalhatjuk el. Megtámadhatunk AI vagy játékos álltal irányítottat is, ahonnan a zsákmányt bezsebelhetjük… már ha sikeresek vagyunk. De kaphatunk nagyobb feladatokat is az egyszerű gyilkoláshoz képest.

Hunt módban pedig legyűrhetünk akár egy óriást is, ami gazdagabb loot-al ajándékoz meg bennünket.

A terv az, hogy a PVP, PVE, hajózás, hunt, raid alkalmanként egybefonódik majd a játék kampányával vagy melléküldetésként szolgál majd.

Multiplayer:
Az online játék is figyelmet kap. Lesz PVP és PVE lehetőség is, de a részleteket még most dolgozzák ki a fejlesztők. Az biztos, hogy a játékosok álltal létrehozott szervereket is támogatni szeretnék, ahol különböző beállításokat is szolgáltatnának a változatos szerverek érdekében. Elmondták, hogy 50 játékos is beléphet akár egy szerverre, de cél a maximum 64 játékoslimit.

A fejlesztésről:
A fejlesztők egyelőre még csak 6 hónapja fejlesztik a játékot. A világot már átlátják, az alap felszerelések már készen vannak, de még sok minden hátra van, többek között a skill rendszert és a karakterefejlődést is ki kell dolgozni.

Sok minden tervben van még. Lehetséges megjelenés előtti zárt beta teszt (akár 2018 elején), sőt korai hozzáférésen is gondolkodnak. Az mindenesetre biztos, hogy jövőre megjelenik valamilyen formában a játék PC-re és ezután konzolokra is.

Az információk forrásaként a rollingstone.com cikke és a játék eredeti weboldala szolgált.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás