World of Tanks 1.0 – újítások

Az alapoktól újradolgozták a World of Tanks motorját, ami a Core nevet kapta. Ez elsősorban szebb látványvilágot, jobb hangokat és akár jobb teljesítményt is jelenthet majd.

Javulnak a fény/árnyék hatások, láthatunk majd új részecskeeffekteket, a környezet rombolhatóbb lesz, növekszik a látótávolság, de a víz is egy fokkal realisztikusabb lesz. Ezek mellett a modellek és textúrák is új szintre emelkednek, a motor újításaihoz igazodva.

Egyben játékmeneti változást is hozhatnak majd az újradolgozott térképek, amik méretben, látótávolságban is megújulnak, de persze több objektum is helyezkedik el rajtuk, amelyek több fedezéket jelenthetnek.

A fejlesztők kiemelték, hogy a gyengébb gépekkel rendelkezőknek sem kell félni, folyamatosan figyelembe vették az alsó és középkategóriás gépek teljesítményét. Ez abból is látszik, hogy az eredeti minimális gépigény nem változott.

 

A teljesítmény és stabilitás tesztet az enCore nevű demo-szoftver szolgáltatja, amit bárki letölthet innen.

A teszt lefuttatása pontozást kapunk. A fejlesztők szerint aki 10 ezernél is több pontot kap az kiválónak számít, ezeken a gépeken semmilyen lassulást nem fogunk tapasztalni. Aki 8001-nél többet kap is számíthat még a tökéletes élményre, de 3001 és 8000 közötti érték már csak “jó” teljesítményt jelent, 3000 alatt pedig elfogadható teljesítményre számíthatunk.

A demo 3 fő grafikai profilt kap, “Alacsony”, “Közepes” és “Ultra” néven, de változtathatunk a beállításokon egyénileg is.

 

 

A frissítés 2018. márciusában várható PC-re.

Vélemény, hozzászólás?

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás